Verkkokaupan tuotteita myy:
Drift Madness Oy (y-tunnus 3187783-3)
Teollisuuskatu 36
29200 Harjavalta
Tuotteiden ja tapahtumien pääsylippujen hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tuotteet tilataan driftmadness.fi verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Ostoskori ei varaa tuotteita. Tuotteet ovat varattu asiakkaalle, onnistuneen maksutapahtuman jälkeen. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä mahdollisesti ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta Sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja maksuehtoihin.
Hyväksyttyään ja maksettuaan tilauksen, asiakas saa sähköpostiinsa ilmoituksen tilauksen vahvistumisesta.
Tekstiilit ja muut fyysiset tuotteet toimitetaan Postin kautta. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Lähetämme tuotteet hyvin pakattuina, jotta ne säilyvät ehjänä aina asiakkaalle asti.
Tapahtumien pääsyliput toimitetaan tilauksen yhteydessä annettuun sähköpostiin.
Lipun oston yhteydessä asiakkaan tulee aina tarkistaa lipun ja tapahtuman tiedot. Lähtökohtaisesti maksettuja lippuja ei vaihdeta eikä palauteta jälkikäteen. Tapahtumajärjestäjän erikoisluvalla lippu voidaan vaihtaa tai palauttaa. Tapahtumajärjestäjä, yritys tai yhdistys eivät korvaa kadonneita pääsylippuja. Mikäli asiakas kadottaa oman pääsylippunsa, voi hän ilmoittaa tästä driftmadness.fi verkkokaupan asiakaspalveluun ja lippu voidaan tapauskohtaisen harkinnan mukaisesti toimittaa uudestaan siten, että alkuperäinen lippu mitätöidään.
Lain mukaan tapahtumajärjestäjä vastaa aina tapahtumastaan sekä sen mahdollisesta peruuntumisesta tai muutoksesta esityspäivään tai -aikoihin. Näin ollen peruuntuneen tai siirtyneen tapahtuman tiedottamisesta vastaa ensisijaisesti tapahtumanjärjestäjä, joka informoi asiasta sähköpostitse tai tekstiviestitse niitä asiakkaita, jotka ovat antaneet kyseiset yhteystietonsa lipun oston yhteydessä. Asiakas on itse velvollinen tarkastamaan sähköpostistaan tai tekstiviesteistään onko tapahtuma peruuntunut. Muut tapahtumaan liittyvät tiedot (esim. soittoaika, ikäraja, aukioloaika) löytyvät tapahtuman sivuilta.
Tapahtumajärjestäjä tekee päätöksen lippurahojen palauttamisesta esimerkiksi tapahtuman peruuntuessa. Lipun voi myydä eteenpäin omalla vastuulla.
Mikäli tapahtumaan on saatavilla erityishintaisia lippuja (kuten eläkeläis-, opiskelija- tai muita vastaavia alennuslippuja) on lipunhaltijan varauduttava esittämään alennukseen oikeuttava todistus tapahtuman sisäänkäynnin yhteydessä. Mikäli tapahtumassa on ostorajoitus, on tapahtumajärjestäjällä oikeus peruuttaa myynti ja mitätöidä ostorajoituksen ylittävät liput tilauksesta.
Lippuja ei voi vaihtaa eikä niitä lunasteta takaisin (KSL 6:16). Olet velvollinen tarkistamaan ja seuraamaan, että tilaisuus ei ole muuttunut tai peruuntunut. Lippuostos on sitova, ja vain ns force majeure –tapauksissa voit tiedustella lippuvaihtoa tapahtumajärjestäjältä.
Tapahtumanjärjestäjä vastaa tapahtumien peruuntumisesta, paikan- tai aikataulunmuutoksista, virheellisestä markkinoinnista, saatavuudesta, luotettavuudesta ja virheettömyydestä sekä näihin liittyvästä mahdollisesti syntyvästä vahingonkorvausvelvollisuudesta.
Kun tilaisuus peruuntuu, asiakas saa tapahtumajärjestäjän asettaman lipun hinnan takaisin tapahtumanjärjestäjältä. Peruutustapauksissa tapahtumajärjestäjä ohjeistaa asiakasta lippurahojen palautuksessa.
Kaikki toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydetään tekemään mahdollisimman pian asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen info@driftmadness.fi. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla tai maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia fyysisiä tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
Tilausnumerosi
Nimesi
Osoitteesi
Puhelinnumerosi
Pankkitilinumerosi
sekä kopio Driftmadness.fi verkkokaupan kuitista
Drift Madness Oy (y-tunnus 3187783-3)
Teollisuuskatu 36
29200 Harjavalta
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@driftmadness.fi
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.